CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, December 7, 2009

Counting Days...Tiga hari lagi bah!!

Tiga hari lagi..nebes,takut..macam..rasa kan gila ada jua. Suka drg ani buat kami tertunggu2..Cewah~anyway, perasaan ku ada yang aku fail..Kalau satu subjek ja nda apa2..Jangan saja tiga. Repeat tu tarus~bukan pikir2 yg negatip..yelah~pasal my marks for phase test 1 sma phase test 2 ancur melabai. Sir geleng2...aku pa lagi bekerut dahi tiga lapis. Eshh..Subject yg aku nda berapa suka jua which is theory memanjang..GILAAA!! sudah tah pelupa tahap gaban..teori pun banyak gaban..ok! nda guna komplen..berlalu sudah~ past is a past. Lalalala~

Sekian aku melabangkan mulut serta mngalihkan tangan pasal saja kan merapu melapaskan rasa didada yang membuat aku ingin beteriak selama tiga minit..selama seperti masak indo mee~

Tiga hari lagi aku meliat paper itam putih..seperti meliat tayi cicak!

0 comments: