CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Monday, April 20, 2009

14/04/09

...Batah sudah ceta ani..nganya alum~Okei, tujuan ari Selasa lapas, liat wayang di mall~with Ema, Pijah & Umie. Kami empat urang saja. Aku sorang saja laki2nya. Elaun alum keluar..salah satu sebabnya. Banarnya ramai plang ne~si Fizah inda dapat..katanya ada hal yang inda dapat dielakkan.So, atu bukan salahnya..hehehe. If ea ikut, geng2 Power Rangersnya pun ada tu *bah meyah! timbak tiya!!zumzumzum~* Dishortkan ceta, kami berempat saja..Liat ceta Jangan Tegur. Kami sampai awal..biasala aku jadi driver pasal si Ema kureng sihat. Ishhh~si Katam inda sihat..hehe..Sambung~kmi booking tiket and ada sejam before wayang, then kami makan dulu pastu baru liat wayang~about the movie..storylinenya ok2 saja. Pasal tajuk ceta atu inda mengana..apa yang ditegur?menagur pun nda..Jangan betalipun semasa memandu kali bisai jadi tajuknya..hahaha! Ada cali..seram and macam2 lagi. Kamu liat saja..hehe. Masa meliat, durang tutup2 mata..ada yang beteriak..Aaaaah~~hahaha! After wayang kami raun2 pastu mulih~then singgah Hua Ho tutong..raun2 jua. Kali teliat our junior si Grah. No wonder she senyum2 rah kami. Before ani ea kaja di Bismi rah Central Mall. Kami tagur2, mulih~disebabkan ari masih awal, kami ke Kuala Tutong meliat sungai betamu laut. Siuk~kami semua first time di sana. Kami jadi model sorang2, ambil gambar..haha..and ani aku post picture kami berempat~~~

dari kiri, Pijah, Umie, Ema pastu Aku

Abis menikmati pantai,we went home~~ =D aku santai2 di umah tdur~

0 comments: