CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, August 2, 2008

Pemukul pengetahuan(buku pki mengampas)

Jan tah d pkir kn sal title ah.Nada kna mngana tu.Bca ja apa yg ku buat ne.Pagi tadi cam besa la rah ITB..Esehman si naty pki keta nissan.Rugged kali ah.Jan d liat dari luar sja.Dalam nya bkas si speed meracing tu cam rah ceta speed racer ah.Hahaha!Bukan memerli tapi memuji ne ah.Jan salah anggap,nnti kna tunggap.Nada blaja but kna bagi briefing leh para librian yg sdang2 ensem and lawa nya.Nda caya,dtg ITB msuk libry.Konpem kmu tcari.Buring~~~~~ah briefing nya.Aku o9 msn and chating~~spaya na ttdo la tu.Oh ya aku kna gmbar uleh si basyir a.k.a mafia dlm ceta godfather.Nada gmbar ku d cni.Lupa ku minta tadi.EH EH~~bkan aku yg bagi gelaran,si aiman la yg bagi.Tu pn psal....psal ea cm mafia la.Ah ah~kna bagi gula2 kopiko sbuting.Spaya nda ttdo...well no use xcep gula2 2 byk.Esh~~Ada jua dlm dua jam drg briefing tu.part 1 uleh si librian yg sdang2 ensem.Part 2 uleh yg sdang2 lawa and baik hati.Baik ati sal tau kmi ngaleh.Eseh memuji ku~spaya nada yg tesinggung or bekecil ati ;)

Acara tengahari cam besa~mngatuk d gerai siring jln yg nda seberapa and slalu kna komplen.Spa nah yg komplen?Tau2 sendiri sja..Hehehehe~yg bisai kna lanja tadi uleh 'ehem'.Mls ku gto.Kna ampas ku nda pedah2.Hahaha!Tapi psal ea lanja aku na kisa plg ea mngampas tu.Wlau skuat mna and brpa byk pn aku na kisah.Jnji bkan aku yg kna ampas.Hahaha!

Petangnya pula cuaca mendung awlnya d sertai dngan konplen 'panas~panas' pabila sang matahari memuncul kn dirinya bak bulan mngambang.Ptg nya psal Israk Mikraj.Aku dtg jua...ngisi kpala sal Israk Mikraj ne.Ada jua la ttdo.Tu pn skjp sal tym cramah 2 lawa suaranya mnusuk tlinga serta kpala,mata,idung dan mulut2 para hadirin.Pastu ada kuiz and aku ikut serta...btepuk tngan plg tu.Slesai acara cam besa mnikmati jamuan..Kmi nda sal kanyang dah~~Kmi lepak2 skjp pastu mulih.

Journey To Find Coverall~Eh...btw,aku ma smsul nda plg blik tarus.Singgah kdai mbali coverall for nex week.Tjumpa rah SKH dpan mall.Pa lagi trus kmi bali.Boots nda tcari..Esuk kmi cari after abis men bula di antara departmnt2.Ah!kmi di jumpai uleh ateh.Waaa~lama na jmpa ea.Ceta2 skjp pas2 mulih~~~Ngaleh yo~dari ITB lagi tu.Hahaha!tapi nda apa jnji hajat tuk mbali coverall tcapai.Hehehe~

0 comments: